vrijdag 21 april 2017

Bericht van de belastingdienst

Hoi allemaal,

Even een berichtje van mij. 
Ik heb vandaag al bericht van de belastingdienst over de teruggave. Nou, die zijn er wel heel vlug bij.
Fijn hoor.

Hebben jullie ook al bericht ontvangen?

Fijn weekend allemaal.

Ik wil het voor het eerst droppen, maar ik ben voornemens te stoppen met de blog. Ik heb niet veel inspiratie meer. Onderwerpen genoeg hoor. De omzetting van onze hypotheek waar we nog middenin zitten. De tuin. De slaapkamer verbouwing. De zomervakantie.
Maar het probleem is de zin en inspiratie om te bloggen.
Ik ben nog denkende.

 

9 opmerkingen:

  1. Vind het altijd al knap dat mensen zo vaak, sommigen zelfs iedere dag, inspiratie hebben om te bloggen. Zou zelf niets kunnen bedenken om over te schrijven, wat ook interessant is voor andere mensen om te lezen. Las je altijd graag maar jij bent de enige die kan beslissen of je nog zin hebt om door te gaan met je blog of dat je liever stopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het heel jammer vinden als je stopt met bloggen. De laatste maanden waren er al minder berichten, het komt niet helemaal als een verrassing. Ik hoop dat je besluit toch door te gaan! Succes met je beslissing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neem rustig je tijd om een weloverwogen beslissing te nemen. Je moet doen wat goed voor je voelt. En desnoods neem je een tijdelijke stop om erna weer vol frisse moed te beginnen. Succes ermee! Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben nog geen bericht.
    Jammer dat je misschien stopt.
    De Man hier thuis zei vandaag dat hij liever niet meer wil dat ik blog over onze situatie. Ik hoop dat hij in het weekend zich nog bedenkt anders moet ik ook stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog geen bericht, wel al op zes maart ingestuurd, dus verwacht snel bericht.

    Ik begrijp je wel. Ik ben er ook een beetje klaar mee. Tegelijkertijd blijft het kriebelen om te schrijven, maar het is goed geweest. Tijd voor andere bezigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is de voorlopige aanslag. Die is volledig geautomatiseerd. De definitieve aanslag is ook 90% geautomatiseerd. Alleen die overige 10% dat ligt wat moeilijker.

    Succes met je blogvrij leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het jammer vinden hoor. Jouw blog is voor mij een enorme inspiratie. Sinds twee maanden probeer ik volgens jouw methode te werken. Vandaag staan er dus weer allemaal gevulde envelopjes op de piano te wachten met potjesgeld voor de hele maand. De vaste lasten gaan van de rekening. Het was schrikken om te zien hoeveel geld we konden besparen. Over 1 maand hebben we alle extra jaarlasten apart op een spaarrekening en dan kunnen we echt gaan sparen. Mijn doel is om in december voor een heel jaar de potjes al te vullen zodat we volgend jaar 22000 kunnen sparen. Min dan natuurlijk weer het potjesgeld en extra jaarlasten voor 2019.

    Schrikken om te zien hoeveel we eigenlijk kunnen sparen zonder echt echt te bezuinigen op vakantie etc. Maar gewoon door bewust uit te geven. Zonder jou had ik deze eyeopener pas veel en veel later gehad. Ik hoop dus dat je nog heel lang blijft schrijven!!

    Dank je wel!

    Groetjes adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier nog geen bericht.
    Snap wat je bedoelt. Heb t zelf ook wel eens overwogen. Maar nu zit ik weer in een periode vol inspiratie, t komt zoals t komt.
    zou t zeker jammer vinden als je stopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Neem de druk weg om te moeten bloggen, dat schept ruimte en geeft lucht.
    De verplichting gaat over in zin hebben wanneer ik wil, anders maar niet. Iemand heeft bij http://geld-is-tijd.blogspot.nl/p/links.html gescand wanneer er geblogd wordt. Sommige bloggen maanden niet.
    Je hebt onderwerpen genoeg, maar je moet het voor nu even loslaten dan komt de inspiratie vanzelf weer.

    BeantwoordenVerwijderen